درباره وبلاگ

آرشیو

آخرین پستها

پیوندها

نویسندگان

ابر برچسبها

آمار وبلاگ



Admin Logo
themebox Logo


نویسنده :سونار سونا
تاریخ:جمعه 28 فروردین 1394-04:04 ق.ظ

ریسک کارآفرینی، سرمایه گذاری و نوآوری

عنوان انگلیسی مقاله: Entrepreneurial risk investment and innovation
عنوان فارسی مقاله: ریسک کارآفرینی، سرمایه گذاری و نوآوری
دسته: اقتصاد - کارآفرینی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 53
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
من تاثیر عدم اطمینان در نوآوری پرخطر را با استفاده از پانل 11،417 شرکت های تولیدی تخمین می زنم. من دریافتم که افزایش در عدم اطمینان تاثیر منفی بسیاری بر نوآوری ریسکی شرکت های کارآفرین دارد درحالیکه هیچ تاثیر مهمی بر شرکت های دیگر ندارد. این تاثیر منفی برای شرکت های کارآفرین کمتر متنوع در نمونه قویتر است. نتایج تخمینی با دینامیک های نوآوری تولید شده در مدلی که در آن کارآفرین ها کمتر تمایل به ریسک دارند و نمی توانند ریسک شرکت خود را گوناگون سازند همسو می باشد.
کلیدواژه: پس انداز احتیاطی، ریسک کارآفرینی، عدم قطعیت، نوآوری
1. مقدمه
این مقاله مدارک جدید تجربی در باره تاثیر عدم اطمینان در نوآوری را فراهم می کند. این مقاله مدل یک شرکت کارآفرین را شبیه سازی می کند و پیش بینی های قابل آزمایشی را در مورد ارتباط بین موانع مالی بازار، عدم اطمینان، و تصمیم هایی برای متحمل شدن پروژه های ریسکی بهره ورانه و افزایش دهنده استخراج می کند. این مقاله سپس این پیش بینی ها را در مجموعه داده 11،417 شرکت های تولیدی تست می کند.ویژگی منحصر به فرد این داده این است که پانل عظیمی از داده سالانه ترازنامه را برای دوره ی 1992 تا 2001، با سه پژوهش کیفی که در 1995، 1998 و 2001 انجام شدند ترکیب می کند. این پژوهش شامل اطلاعات جزئی در مورد ساختار دارایی شرکت، سرمایه گذاریشان در انواع مختلف نوآوری، محدودیت های مالی و اطلاعات مرتبط دیگر که می تواند برای کنترل تقویت نتایج مانند میزان داخلی سازی و ساختار بازارشان استفاده شود می باشد. 
این تحلیل تجربی یک تاثیر منفی بزرگ و معناداری از عدم اطمینان در نوآوری شرکت های کارآفرین، در مقایسه با تاثیر منفی یافت شده در مدل کالیبره شده شناسایی می کند. چون میزان عدم اطمینان مواجه شده توسط شرکت ها به طور معناداری در چرخه کاری متغیر است، این یافته می تواند نتایج مهمی برای نوسانات چرخه کاری و رشد داشته باشد. 
شرکت های کارآفرین موتور نوآوری و پیشرفت تکنولوژی هستند و احتمالا مسئول بخش مهمی از بهره وری و رشد اشتغال می باشد. علارغم مطالعات اخیر که بر اهمیت فاکتورهای مالی برای ایجاد و توسعه ی شرکت های کارآفرین جدید تاکید دارند، دانش اندکی در مورد تاثیر عدم اطمینان در تصمیمات سرمایه گذاری کارآفرینی موجود است.





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سونار سونا
تاریخ:جمعه 28 فروردین 1394-03:22 ق.ظ

مطالعه با توجه به بودجه بندی سنتی در مقابل کارایی بودجه بندی قابل تحمل

عنوان انگلیسی مقاله: STUDY REGARDING THE TRADITIONAL BUDGETING VERSUS SUSTENABLE PERFORMANCE BUDGETING
عنوان فارسی مقاله: مطالعه با توجه به بودجه بندی سنتی در مقابل کارایی بودجه بندی قابل تحمل
دسته: اقتصاد - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بودجه ها اندازه ای از کارایی مالی را فراهم می سازند که موسسه عمومی یا یک شرکت امیدوار است تا از فعالیت هایش به دست آورد. به وسیله برنامه ریزی فعالیت های آن ها، مدیران امیدوار برای مشارکت کردن بالقوه مسائل می شوند و به وسیله روشی مسائل می توانند قابل حل گردند. معرفی کردن کارایی براساس بودجه بندی تغییرات را تعیین می کند و همچنین در مدیریت کردن بودجه مورد استفاده قرار می گیرد که نشان دهنده تغییر عمیق مانند کل بخش عمومی و یا دولتی از نظر فرهنگی و ذهنی می باشد. این تغییر عمده در بیشتر کشورها باید به وسیله روش های سیستماتیک در کار موجود دولتی به صورت ساختار سازمانی قانونی از موسسات دولتی و منابع انسانی مورد حمایت قرار بگیرد.
مطالعه سیاست های اصلی و فعالیت های بودجه بندی را در مقابل بودجه بندی برای کارایی قابل تحمل و بحث های مکانیسم های جدید برای تخصیص دادن بسیار موثر منابع مربوط به بودجه و کنترل را نشان می دهد که نیازمند رسیدن به دستورات جدید گسترش یافته بخش عمومی برای فراهم ساختن ارتقا قابل تحمل و استراتژیک می باشد.
کلمات کلیدی: بودجه بندی سنتی، برنامه بودجه بندی، سیاست های بودجه ای قابل تحمل و فعالیت های اجرایی
1- مقدمه
از این لحظه آن ها متولد می گردند در نیمه اول قرن بیستم، بودجه ها ابزار بسیار مشهوری برای اندازه گیری کردن کارایی اقتصادی هستند. مانند همه ابزارهای مدیریتی ظاهر شده از ابتدا، برنامه ریزی دوگانه بودجه بندی براساس پایداری محیطی می باشد و شامل بهینه کردن جریان داخلی می باشد. بنابراین ما می توانیم بگوییم که در یک محیط قابل پیش بینی اجازه بهینه ساختن بودجه بندی، پیش بینی کردن بهبودها و ساده ساختن منابع داخلی مربوط به مکانیسم های تخصیص داده شده، داده می شود.





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سونار سونا
تاریخ:جمعه 28 فروردین 1394-02:34 ق.ظ

ترجمه مقاله بررسی ائتلاف های برند بین المللی : نژاد پرستی مصرف کننده


عنوان انگلیسی مقاله: 
Evaluation of international brand alliances: Brand order and consumer ethnocentrism
عنوان فارسی مقاله: بررسی ائتلاف های برند بین المللی ؛ ترتیب برند و نژاد پرستی مصرف کننده
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این تحقیق به بررسی این مساله می پردازد که مصرف کنندگان بومی، اتحاد برندها بین المللی (IBA) بین برند خارجی و برند داخلی را چگونه ارزیابی می کنند. نتایج تجربی بدست آمده حاکی از اثرات تعدیل کننده سفارش نام تجاری و نژاد پرستی مصرف کننده (CET) بر اثرات نگرش های برندی شریک خارجی و داخلی بر نگرش نسبت به یک اتحاد برند بین المللی (IBA) است. هنگامی که برند شریک در IBA اول قرار می گیرد تا دوم،    نگرش برند شریک (صرفنظر از اینکه یک برند بومی یا خارجی است) تاثیر بسیار زیادی بر دیدگاه ما نسبت به IBA دارد. CET به طور مطلق موجب افزایش تاثیر نگرش برند بومی بر نگرش IBA می گردد، اما هنگامی که تناسب برند خارجی کم است، تاثیر نگرش برند خارجی بر نگرش IBA را کاهش می دهد. 
کلیدواژه: ائتلاف های برند، ائتلاف های  برند بین المللی، ترتیب برند، وضعیت برند، نژادپرستی مصرف کننده
1- مقدمه
اتحاد برندها شامل « یک رابطه کوتاه یا بلند مدت یا ترکیبی از دو یا چند تک برند، محصول و/یا سایر دارایی های متمایز انحصاری » است (سیمونیون و روت، 1988، ص 30). اتحاد برندها به یک استراتژی برندسازی محبوب و رشد بازار تبدیل شده و توجه روزافزون آکادمیک را به خود جلب کرده است (برای مثال هی و بالمر، 2006؛ لافرتی، 2009، رائو، کو و پوکرت، 1999، سیمونین و روت، 1998؛ واس و گامو، 2004؛ ووتولاتو و اوناوا، 2006). در تحقیقات قبلی شواهد کافی در مورد اثرات نگرش های برند شریک (برند عضو یک اتحاد برند) بر نگرش اتحاد و تاثیر نفوذی آن بر نگرش های برند شریک جمع آوری شده است. اما این پیشینه توجه کمی به این دو موضوع مهم دارد: اتحاد برندها بین المللی و تاثیر ترتیب نام تجاری (A-B در مقایسه با B-A). تحقیق حاضر با مطالعه درباره تاثیر ترتیب برند (یعنی توالی نام های تجاری) و  تاثیر نژادپرستی مصرف کننده (CET) بر آثار نگرش های برند داخلی و خارجی در ارزیابی مصرف کننده داخلی از اتحاد برندها بین المللی، در پیشینه مطالعاتی موضوع اتحاد برندها ایفای نقش می کند.






داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سونار سونا
تاریخ:جمعه 28 فروردین 1394-02:08 ق.ظ

ترجمه مقاله ارزیابی دارایی مربوط به ارزش گذاری بازار در آمریکا و اروپا


عنوان انگلیسی مقاله: The market valuation of knowledge assets in US and European firms
عنوان فارسی مقاله: شناسایی دارایی مربوط به ارزش گذاری بازار در آمریکا و بنگاه های اقتصادی اروپا
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
روش رگرسیون هدونیک به اندازه گیری کردن و شناسایی کردن ارزش بازار به وسیله یک بنگاه اقتصادی می پردازد که به صورت طرح کلی می باشد و روش های مختلفی نیز برای اندازگیری و شناسایی کردن دارایی ها با استفاده از داده های قابل مشاهده توصیف شده است. نتایج گذشته مربوط به به کار بردن روشی برای داده های بنگاه اقتصادی بر روی ارزش بازار، سرمایه، R و D و حق انحصاری مربوط به آن همراه با جزئیات بیشتر مربوط به نتایج اخیر برای بنگاه های اقتصادی آمریکا و اروپایی خلاصه شده است. بحث بر سر اندازگیری ها براساس R و D، حق انحصاری و ذکر کردن حق انحصاری شده وزنی می باشد که هر یک دارای مشخصه بالایی در یک رگرسیون ارزش گذاری بازار هستند، اگر چه اندازه گیری براساس حق انحصاری منجر به این می شود که در اندازه های R و D دارای ارزش کمتری باشد. براساس این نتایج، در بیشتر کشورها یک دلار اضافی R و D به همراه مقدار کمتری از یک دلار برای ارزش بازار خرج می گردد، یک تفسیر متناوب این است که دارایی های R و D در میزانی بالاتر از 15 درصد به ازای هر سال کم بها و مستهلک می گردد.
1- مقدمه
نوآوری به طور کلی به عنوان دلیل اصلی برای رشد اقتصادی در نظر گرفته می شود و یک منبع مهم ثروت در کشورهای توسعه یافته است. یک شرایط ضروری برای فعالیت نوآوری خصوصی به هر حال نوآوری است که دارای اثر مثبت بر روی سود یک بنگاه اقتصادی باشد. به دلیل بازگشت، نوآوری به صورت کم و نادری در طول دوره ای رخ می دهد که سرمایه گذاری در نوآوری و حرکتی جدید رخ دهد و در حقیقت ممکن است بر روی تعدادی سال به دنبال چنین سرمایه گذاری پخش گردد، سودهای رایج به طور کلی به صورت شاخص جزئی و ناقص از بازگشت های حرکت تازه و نوآئوری می باشند. به همین دلیل تعدادی از محققان شروع به ذخیره کردن ارزش بازار براساس شاخص مربوط به نتایج بنگاه اقتصادی مورد انتظار با استفاده از کردن سرمایه کرده اند، که ناشی از توزیع اصلی به وسیله Griliches می باشد (1981).





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سونار سونا
تاریخ:جمعه 28 فروردین 1394-01:25 ق.ظ

بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری


عنوان انگلیسی مقاله: 
Exploring a functional approach to attitudinal brand loyalty
عنوان فارسی مقاله: بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری
دسته: اقتصاد - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
کاربرد روانشناسی وفاداری در نام تجاری چیست؟ با توجه به تئوری عملی کتز (1960) معتقدیم که وفاداری چهار کارکرد (یا سوابق انگیزشی) دارد: عملی، دانش، بیان ارزشی و واکنش دفاعی. هر یک از این کارکرد ها به سه جنبه از وفاداری مربوط است (عاطفی، شناختی و وفاداری رفتاری). سپس به این مفهوم از نام تجاری با استفاده از چهار گروه متمرکز مشتری خواهیم پرداخت. نتایج این آزمایش نشان می دهد که بکارگیری رویکرد عملی در وفاداری به نام تجاری دریچه هایی را آشکار می سازد که در تحقیقات قبلی مشخص نشده اند. به طور دقیق تر این مقاله به بیان نگرش نسبت به وفاداری به نام تجاری از دیدگاه مشتری می پردازد به علاوه این مطلب را روشن می کند که واکنش دفاعی گرایشیست نسبت به تفکر و احساس دیگران. این امر امکان تحقیقات آتی در مورد وفاداری به نام تجاری از طریق بررسی شبکه های اجتماعی به منظور درک بهتر چگونگی تاثیر تفکر دیگران بر وفاداری مصرف کنندگان را فراهم می کند.
دانشکده ی بازاریابی استرالیا و نیوزیلند 2012. چاپ نشریه ی السویر. تمامی حقوق محفوط است
مقدمه
وفاداری به نام تجاری مفهومیست که در چند دهه ی اخیر مورد توجه بسیاری شرکت ها که به دنبال جلب وفاداری مشتریان خود هستند قرار گرفته است. در حالیکه می دانیم وفاداری به نام تجاری برای سازمان ها اهمیت دارد، کارکرد نگرشی وفاداری به نام تجاری از دیدگاه مشتری چندان واضح نیست. چرا مشتریان همواره از یک نام تجاری خاص خرید می کنند؟ در این مقاله ما به بیان این مساله می پردازیم که تعهد و تمایل به خرید از نام تجاری خاص از بروز واکنشی صورت می گیرد که مشتری را به خرید مجدد سوق می دهد. ما از چارچوب کتز (1960) نسبت به رویکرد کاربردی به نگرش ها به منظور تحقیق بر رابطه ی میان چهار عملکرد وفاداری و سه جنبه از وفاداری به نام تجاری استفاده خواهیم کرد.






داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سونار سونا
تاریخ:جمعه 28 فروردین 1394-01:08 ق.ظ

پایداری سازه ها


عنوان انگلیسی مقاله: Structural stability
عنوان فارسی مقاله: پایداری سازه ها
دسته: عمران - سازه ها
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله قصد دارد استحکام ساختمان های زمین پهن را، از لحاظ کشسانی و غیر کشسان مورد بررسی قرار دهد. واکنش های ایستا و حرکتی، حرکت های خطی و غیر وخطی، معابر انرژی، جنبه های ترمودینامیکی، توانایی خزیدن و شکستکی از بی ثباتی های رایج اند. نظریه ی استحکام در رشته های گوناگون مهندسی و علوم عملی دارای اهمیت است و تاریخچه ی انتظام نیز بطور خلاصه بیان شده است. ضمیمه های کلی بطور مختصر آورده شده اند و گرایش های مفید اخیر مخصوصا توانایی تحلیل مدلهای آسیب دیده و شکسته دارای اهمیت هستند. 
1- مقدمه 
استحکام بیانگر یک مشکل بنیادی در مکانیزم های خاک است، که باید ساختمان ها را در مقابل متلاشی شدن و فرو ریختن تایید کند. تئوری استحکام دارای اهمیت زیادی در مهندسی ساختمان، مهندسی جو، مهندسی هسته ای، مهندسی ساحل، اقیانوس و مهندسی قطب شمال است و نقش مهمی را در مشکلات مساحت ساختمان ها و مهندسی مواد و فیزیکی ایفا می کند. 
اهمیت این موضوع با توجه به تاریخچه ی متلاشی شده و فرو ریختن ساختمان ها که ناشی از اهمال یا سوء تفاهم در طراحی جنبه های استحکام است، آشکار می شود. از مشهورترین این ساختمان ها شاید فرو ریختن پل تاکومانارو در سال 1940 باشد که به دلیل بی ثباتی های آب و هوایی بود. 
و نیز فرو ریختن کلی هارت فورد آرنا در سال 1978 و ساختار زنبوری بالای تئاتر دانشگاه پست در همان سال و فرو ریختن پل فولادی در ملبورن چند شسال قبل از آن ها فرو ریختن برج خنک سازی پل فری از مشهورترین ساختمان های فرو ریخته هستند. 
تجزیه وتحلیل استحکام در مکانیزم های خاک با راه حل پیشنهادی رایولر که یک راه حل برای خم کردن ستون کشسان بود آغاز شد. (1744)





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سونار سونا
تاریخ:پنجشنبه 27 فروردین 1394-12:27 ب.ظ

استخراج قوانین انجمن فازی از اطلاعات با کیفیت پایین


عنوان انگلیسی مقاله: 
Mining fuzzy association rules from low-quality data
عنوان فارسی مقاله: استخراج قوانین انجمن فازی از اطلاعات با کیفیت پایین
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر - داده کاوی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 30
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چکیده – استخراج اطلاعات معمولاً در تلاش برای القای قوانین انجمن از پایگاه داده استفاده می شود که می تواند به راحتی به تصمیم گیرنده انالیز اطلاعات کمک کند و تصمیمات خوبی با در نظر گیری حوزه های مربوط بگیرد. مطالعات مختلف روش هایی برای قوانین انجمن استخراج از پایگاه داده با ارزش های سطحی پیشنهاد می کند. با این وجود ، اطلاعات در بسیاری از برنامه های کاربردی جهان واقعی یک درجه قطعی نارست است. در این مقاله ما این مشکلات را پیدا کرده ایم و یک الگو ریتم استخراج – داده برای خروج دانش جالب از پایگاه داده به همراه اطلاعات نادرست ارائه نموده ایم. این الگو ریتم پیشنهادی محتوای داده نادرست و الگوریتم استخراج استقرایی فازی جهت یافتن انجمن استخراج در پایگاه داده شده ، جدا می کند. تجربیات تشخصیص نارسایی در درون کودکی اخیر به وجود امده است تا عملکرد الگوریتم پیشنهادی را بازبینی کند.
کلید واژه : داده کاوی ، قوانین انجمن فازی ، اطلاعات با کیفیت پایین
1- مقدمه 
داده کاوی (DM) پروسه ای برای کشف اتوماتیکی دانش سطح بالا از جهان واقعی ، مجموعه داده پیچیده و بزرگ می باشد. استفاده DM برای تسهیل تصمیم گیری است که می تواند بهبود عملکرد در تصمیم گیری حادث می شود و قادر به غلط گیری انواع مسائلی است که قبلاً آدرس دهی نشده اند (Mladeninetal 2002)
کشف قوانین انجمن یکی از تکنیک داده کاوی است که در این گزارش توضیح داده  شده است.






داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سونار سونا
تاریخ:پنجشنبه 27 فروردین 1394-11:20 ق.ظ

مقایسه و بررسی اقتصادی و فنی خطوط و کابل های AC و DC

جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مقایسه و بررسی اقتصادی و فنی خطوط و کابل های AC و DC
دسته: مهندسی برق - قدرت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 101
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
با توجه به رشد روز افزون مصرف انرژی الکتریکی ، روش های تولید و انتقال آن ،که بعنوان نمونه سیستم های قدرت HVAC می باشد بصورت گسترده توسعه یافته است و بنا به ضرورت افزایش قابلیت اطمینان و تامین شرایط فنی و اقتصادی هر چه مطلوب تر و بالا بردن کیفیت و توان تولیدی ،این سیستم ها را ، به شبکه های به هم پیوسته تبدیل کرده است از طرفی توسعه مصرف و بروز مشکلات فنی در سیستم های HVAC از قبیل پایداری ،افزایش تلفات، افزایش سطح ایزولاسیون و سطح اتصال کوتاه و همچنین بروز مشکلات اقتصادی از قبیل افزایش مصرف مس،افزایش هزینه ساخت و طراحی دکل هاو افزایش وسایل عایقی مانند مقره ها،باعث شده که علاوه بر شبکه های HVAC ، انتقال انرژی بوسیله شبکه های HVDC نیز مورد توجه و بررسی قرار گیرند.
کلید واژه ها: 
1-شبکه
2-سیستم
3-کابل 
4-هادی
5- برج یا دکل
6- مقره
7- جریان متناوب فشار قوی
8- جریان مستقیم فشار قوی
پیشگفتار:
بی شك مبانی پیشرفتهای بنیادین هر جامعه بر پایه رشد و ترقی هر چه بیشتر كاربرد علوم در آن جامعه و دستیابی به تكنولوژی نوین قرار دارد. در این میان نقش و مسئولیت دانشگاهیان و متخصصین بسیار سنگین بوده و هر یك وظیفه دارند نسبت به علم و تخصص خود تلاش همه جانبه ای را پیگیری كنند.
گسترش سیستم های قدرت، افزایش توانهای انتقال یافتنی، توسعة جغرافیایی حوزه های تحت پوشش سیستم های برق، به هم پیوستن شبكه های برق رسانی كشورهای همجوار كه شاید با فركانسهای متفاوتی كار كنند و مسائل پایداری و افت توان در شبكه های رایج انتقال، نیاز به استفاده از شیوه های جدید انتقال را افزایش داده است.
امروزه با پیشرفت تكنولوژی یكسو كننده های با قدرت بالا و ارزان شدن قیمت آنها و همچنین افزایش ارتباطات بین المللی بین كشورها و حتی قاره های مختلف كه ضرورت انتقال قدرت در فواصل بسیار طولانی را به دنبال خود دارد، باعث شده كه شبكه های انتقال قدرت DC مجهز به مبدلهای تریستوری نسبت به شبكه های انتقال AC از نظر اقتصادی مقرون به صرفه شوند. این امر خود باعث افزایش چشمگیر انتقال انرژی به صورت DC شده است. همچنین مینیمم كردن تلفات سیستم یكی از پارامترهای بسیار مهم در طراحی شبكه های انتقال انرژی محسوب می شود و از آنجا كه تلفات خطوط انتقال DC به مراتب كمتر از خطوط انتقال AC می باشد. لذا كاربرد این نوع سیستم ها در سالهای اخیر با طولانی تر شدن طول خطوط انتقال افزایش چشمگیری پیدا كرده است و این باعث شده كه به جای ساختن نیروگاههای جدید فسیلی یا اتمی در نزدیكی مراكز مصرف و انتقال آن توسط خطوط HVAC ، از نیروگاههای دوردست، انرژی ارزان را توسط خطوط HVDC به مراكز مصرف منتقل نموده و علاه بر قیمت انرژی كمتر، مسائل زیست محیطی را نیز نداشته باشیم.





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سونار سونا
تاریخ:پنجشنبه 27 فروردین 1394-10:28 ق.ظ

تحلیل تاثیر تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها

عنوان انگلیسی مقاله: Analysis the effect of data mining techniques on database
عنوان فارسی مقاله: تحلیل تاثیر تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در جامعه ی اطلاعاتی امروز شاهد روند رو به رشد شرکت های الکترونیکی و ذخیره سازی اطلاعات آنها در پایگاه های داده ای بزرگ هستیم. استخراج داده سبب دانش افروزی میشود. استخراج اطلاعات میتواند مفاد بارزشی از پایگاه داده ها آشکار کند که به دانش افروزی و بهبود تجارت هوشمند کمک میکند. در این مقاله به این موضوغات می پردازیم که تکنیک های استخراج داده ای چه تاثیری بر سیستم های پایگاه داده ای دارند، چگونه میتوان با استفاده از آنها به اطلاعات مورد نظر دست یافت، به چه ابزارهایی برای استفاده از آنها نیاز است، طرفداران و منتقدان اصلی آنها چه کسانی هستند. با تمامی این تفاسیر برآنیم تا نشان دهیم چگونه میتوان تکنولوژی استخراج داده ای را در تکنیک های آن گنجاند.
1-مقدمه:
در سال های اخیر استخراج داده به تکنیک بسیار معروفی برای استخراج اطلاعات از پایگاه داده در حوزه های مختلف مبدل شده است که به عوامل گوناگونی من جمله قابلیت دسترسی کاربران به آن و نتایج نشان دهنده آن بستگی دارد. استخراج داده به معنای جستجوی اطلاعات بارزش در حخم وسیع داده ها میباشد.با افزایش دسترسی به پایگاه های داده ای با ساختارهای مشخص، نیاز به تکنیک های استخراج داده که برای این ساختارها طراحی شده اند نیز بیشتر میشود. به جهت کیفیت بهتر نرم افزار، مهندسان نرم افزار الگوریتم های بسیار ی را برای وظایف مهندسی نرم افزارهای مختلف بکار میبرند. دستیابی سریع تر و بهتر به پایگاه داده ها، تحلیل و درک نتایج و همچنین ذخیره سازی داده ها که از حیطه ی توانایی افراد خارج است، دانشمندان و محققان را ترغیب نموده است تا در کشف و ابداع فیلدهای خاش اکتساب دانش در پایگاه های داده ای حرکتی صعودی و روزافزون داشته باشند. حجم اطلاعاتی بالا و عدم توانایی برای درک و فهم فرآیندهایی که سبب ایجاد آنها شده اند باعث استفاده از تکنیک های استخراج داده ای میشود که به این طریق میتوان الگوهای ساختاری گوناگون با مطالب مفید را از پایگاه داده ای استخراج نمود. پایگاه های داده ای بسیار بزرگ هستند و استخراج داده از آنها برای مجموعه های بزرگ بسیار مهم و در عین حال جالب توجه میباشد.






داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سونار سونا
تاریخ:پنجشنبه 27 فروردین 1394-10:16 ق.ظ

تحلیل تاثیر تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها


عنوان انگلیسی مقاله: Analysis the effect of data mining techniques on database
عنوان فارسی مقاله: تحلیل تاثیر تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در جامعه ی اطلاعاتی امروز شاهد روند رو به رشد شرکت های الکترونیکی و ذخیره سازی اطلاعات آنها در پایگاه های داده ای بزرگ هستیم. استخراج داده سبب دانش افروزی میشود. استخراج اطلاعات میتواند مفاد بارزشی از پایگاه داده ها آشکار کند که به دانش افروزی و بهبود تجارت هوشمند کمک میکند. در این مقاله به این موضوغات می پردازیم که تکنیک های استخراج داده ای چه تاثیری بر سیستم های پایگاه داده ای دارند، چگونه میتوان با استفاده از آنها به اطلاعات مورد نظر دست یافت، به چه ابزارهایی برای استفاده از آنها نیاز است، طرفداران و منتقدان اصلی آنها چه کسانی هستند. با تمامی این تفاسیر برآنیم تا نشان دهیم چگونه میتوان تکنولوژی استخراج داده ای را در تکنیک های آن گنجاند.
1-مقدمه:
در سال های اخیر استخراج داده به تکنیک بسیار معروفی برای استخراج اطلاعات از پایگاه داده در حوزه های مختلف مبدل شده است که به عوامل گوناگونی من جمله قابلیت دسترسی کاربران به آن و نتایج نشان دهنده آن بستگی دارد. استخراج داده به معنای جستجوی اطلاعات بارزش در حخم وسیع داده ها میباشد.با افزایش دسترسی به پایگاه های داده ای با ساختارهای مشخص، نیاز به تکنیک های استخراج داده که برای این ساختارها طراحی شده اند نیز بیشتر میشود. به جهت کیفیت بهتر نرم افزار، مهندسان نرم افزار الگوریتم های بسیار ی را برای وظایف مهندسی نرم افزارهای مختلف بکار میبرند. دستیابی سریع تر و بهتر به پایگاه داده ها، تحلیل و درک نتایج و همچنین ذخیره سازی داده ها که از حیطه ی توانایی افراد خارج است، دانشمندان و محققان را ترغیب نموده است تا در کشف و ابداع فیلدهای خاش اکتساب دانش در پایگاه های داده ای حرکتی صعودی و روزافزون داشته باشند. حجم اطلاعاتی بالا و عدم توانایی برای درک و فهم فرآیندهایی که سبب ایجاد آنها شده اند باعث استفاده از تکنیک های استخراج داده ای میشود که به این طریق میتوان الگوهای ساختاری گوناگون با مطالب مفید را از پایگاه داده ای استخراج نمود. پایگاه های داده ای بسیار بزرگ هستند و استخراج داده از آنها برای مجموعه های بزرگ بسیار مهم و در عین حال جالب توجه میباشد. 






داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سونار سونا
تاریخ:پنجشنبه 27 فروردین 1394-08:24 ق.ظ

مقاله نقش فناوری نانو در صنایع غذایی


عنوان انگلیسی مقاله: 
Optimizing chocolate production through traceability: A review of the influence of farming practices on cocoa bean quality
عنوان فارسی مقاله: بهینه سازی تولید شکلات از طریق قابلیت ردیابی:بررسی تاثیر فعالیت های کشاورزی بر کیفیت دانه کاکائو
دسته: کشاورزی - صنایع غذایی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 39
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با توجه به تحولات اخیر در سیستم های ردیابی در حال حاضر امکان مبادله مقدار قابل توجه داده ها از طریق زنجیره عرضه مواد غذایی وجود دارد. شیوه های کشاورزی ارگانیک توسط کشاورزان کاکائو با اعمال زنجیره تامین شکلات به شدت تحت تاثیر پارامترهای کیفیت مختلفی از جمله شکلات بوده است. با این حال اطلاعات مربوط به این اعمال به طور معمول بر تولید کننده شکلات نمی رسد. در نتیجه مشخصات بسیاری از مواد خام را نمی توان در عملیات در نظر گرفته و تاثیر آن را در فرایند تصمیم گیری مربوط به تولید شکلات دید. در سال های اخیر بسیاری در مطالعات در زمینه بررسی تاثیر فعالیت های کشاورزی  خاص در تولید دانه های کاکئو و پارامترهای کیفیت شکلات انجام شده است. با این حال هیچ تجزیه و تحلیل جامعی از متغیرهای فرایند در زنجیره انجام نشده و اثراتی برروی کیفیت دیده نمی شود. در این مقاله با بررسی و طبقه بندی منابع موجود در این بحث از نظر متغیرهای پروسه در سراسر زنجیره و اثرات آنها بر  کیفیت و عطر وطعم دانه های کاکائو و محصول نهایی شکلات را انجام داده ایم. پس از تجزیه و تحلیل مطالعات قبلی قادر به  شناسایی مزایای بالقوه با استفاده از داده های مربوط به فعالیت های کشاورزی در فرایند تولید عملکرد را کاهش داده و جهت برای تولید شکلات در اینده را به همراه دارد.
کلیدواژه ها: شکلات،قابلیت ردیابی،دانه های کاکائو،کیفیت مواد غذایی،بهینه سازی،زنجیره تامین.
فهرست:
1-مقدمه
2-متغیرهای زنجیره
2-1 کشاورزی
2-1-1 ارقام
2-1-2 فصل زراحی در کشور مبدا
2-2 ذخیره سازی پوسته و غلاف
2-3 تخمیر
2-3-1 روش های تخمیر
2-3-2 تخمیر به روش میکروبی
2-3-3 مدت زمان تخمیر
2-3-4 هوادهی در طول تخمیر
2-3-5 مواد استارتر
2-4 خشک کردن
2-4-1 مدت زمان و درجه حرارت
2-4-2 روش های خشک کردن
2-5 حمل و نقل
3 بحث در مورد منافع بالقوه
3-1 مشخصات طعم
3-2 بهینه سازی فرایند
3-3ارتقای سلامت
4-تحقیقات بیشتر
5نتیجه گیری
6تقدیر وتشکر
7منابع




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سونار سونا
تاریخ:پنجشنبه 27 فروردین 1394-08:06 ق.ظ

پروژه منبع تغذیه بدون وقفه (UPS)

جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: منبع تغذیه بدون وقفه (UPS)
دسته: برق - تکنولوژی الکترونیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 63
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
UPS   سیستمی است كه در مسیر برق ورودی دستگاههای الكتریكی قرار گرفته و كیفیت برق ورودی را افزایش می دهد و در زمان قطع برق شبكه ، یك مسیر تغذیه جانشین برای بار مصرفی ایجاد می كند به طوری كه تغذیه دستگاههای مذكور تحت هر شرایطی عاری از نویز نوسان و وقفه باشد . هر اندازه كه یك UPS مقادیر بیشتری از اختلالات موجود در برق شهر را تصحیح یا حذف نماید و شكل موج ولتاژ خروجی آن در هر شرایطی به شكل موج سینوسی بدون امواج و با دامنه ثابت نزدیكتر باشد از كیفیت بالاتری برخوردار است. همچنین سیستمهای منابع تغذیه بدون وقفه یك توان بدون وقفه و با كیفیت بالا را برای بارهای حساس ایجاد می‌كنند. این سیستمها در واقع بارهای حساس را نسبت به اضافه ولتاژ، كاهش ولتاژ و دیگر شرایط نامطلوب مربوط به خط توان محافظت می‌كنند. 
در هر UPS دو مسیر تغذیه برای  بار وجود دارد یكی از طریق حذف ضربه های ولتاژ و فیلتراسیون برق ورودی از شبكه و دیگری از مسیر شارژر باتری كه در هنگام قطع برق شهر به عنوان Back-up  سیستم پشتیبانی بار مصرفی را به عهده دارد. یكی از این دو مسیر به عنوان مسیر اصلی در هنگام كار نرمال سیستم بار را تغذیه می كند و در هنگام بروز خطا در مسیر اصلی مسیر دیگر به عنوان جانشین وارد مدار می شود.






داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سونار سونا
تاریخ:پنجشنبه 27 فروردین 1394-07:05 ق.ظ

ریسك سود مازاد، ارزش‌های ذاتی و قیمت‌های سهام


عنوان انگلیسی مقاله: 
عنوان فارسی مقاله: ریسك سود مازاد، ارزش‌های ذاتی و قیمت‌های سهام
دسته: حسابداری - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 48
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تحقیقات تجربی حسابداری شواهد نسبتاً كمی در مورد این كه آیا از نظر ریسك ، اختلافات مقطعی سودی حسابداری با اختلافات مقطعی در قیمت‌های سهام، ارتباط دارند یا نه؟ ارائه می‌دهد. ما با توجه به ریسك یا خطر مربوط به ارقام حسابداری دو پرسش را مطرح می‌كنیم: 
1 ـ آیا ارزیابی‌های خطر مربوط به حسابداری (یعنی خطر نظام مند و تغییر پذیری كل در مجموعه زمانی بهره مازاد حقوق صاحبان سهام شركت) با ارزیابی بازار و برآورد خطر حقوق صاحبان سهام ارتباطی دارد یا نه؟
2 ـ اگر این چنین است، پس آیا این ارزیابی‌ها به صورت افزایشی با ارزشیابی بازار و ارزیابی خطر حقوق صاحبان سهام در ورای دیگر عوامل قابل بررسی و مشاهده، نظیر عوامل موجود در الگوی سه عامل French, Fama (1992) ارتباط دارند؟ ما بر مبنای یك معیار اساسی حسابداری در مورد ریسك قیمت بازار اختلاف میان قیمت واقعی سهام و الگوی ارزشیابی سود مازاد بر پایه برآورد ارزش سهام و با استفاده از نرخ بهره بد ون ریسك را ارزیابی می‌كنیم.
نتایج ما حاكی از آن است كه هم ریسك سیستماتیك و هم مجموع تغییر پذیری در بهره مازاد حقوق صاحبان سهام به طور ناقص تفاوت قیمت گذاری را نشان می‌دهد، و تأثیر توضیحی مجموع تغییر پذیری به عوامل فاما و فرنچ ـ بقای بازار، اندازه شركت و نسبت ارزش بازار به ارزش دفتری ـ افزوده می‌شود.
اصطلاحات كلیدی: سود بازار، معیارهای ریسك حسابداری، صرف ریسك ضمنی، ارزشیابی حقوق صاحبان سهام.
1 ـ مقدمه:
ارزشیابی اصولی حقوق صاحبان سهام مستلزم ارزیابی پرداخت‌های پیش بینی شده آتی و خطر موجود در این پرداخت‌ها می‌باشد. تحقیقات موجود در مورد مفید بودن ارقام درآمدهای حسابداری بیشتر به نقش آنها به عنوان اطلاعات مربوط به پرداخت اختصاص یافته تا نقش آنها به عنوان اطلاعات مربوط به خطر یك مورد استثناء مطالعه بنیادین و اصولی Beaver و همكاران است كه نشان می‌دهد ارزیابی‌های خطر حسابداری با الگوی بقای بازار رابطه مثبت دارد، ولی این كه آیا ارزیابی‌های خطر حسابداری قیمت‌های بهره سهام را توضیح می‌دهد یا نه را مورد ارزیابی و بررسی قرار نمی‌دهد.






داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سونار سونا
تاریخ:پنجشنبه 27 فروردین 1394-06:31 ق.ظ

ترجمه مقاله نقش مدیریت امانی (اعتماد) الکترونیک در خرده فروشی آنلاین

عنوان انگلیسی مقاله: Role of electronic trust in online retailing :A re-examination of the commitment-trust theory
عنوان فارسی مقاله: نقش مدیریت امانی الکترونیک در خرده فروشی آنلاین
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- مدیریت امانی و انحصاری به عنوان اصول مرکزی در ساختن روابط موفقیت آمیز و طولانی مدت در مفهوم خرده فروشی آنلاین می باشند. در غیاب روابط متقابل فیزیکی بین خریدار و فروشنده، چگونه وب سایت ها می توانند مدیریت امانی خریداران و تحویل دادن براساس تعهد قول داده شده را به دست آورند که به عنوان موضوعات مرکزی و اساسی در مدیریت کردن روابط مشتری آنلاین نیز مطرح شده است. این مقاله قصد دارد تا مجددا تئوری الزام- مدیریت امانی یا CTT در ارتباط با روابط را در مفهوم خرده فروشی آنلاین مجددا مورد آزمایش قرار دهد. این در جستجوی تئوری کردن تعهدات پیشین و متوالی و مدیریت امانی در مفهوم آنلاین است و چگونگی مربوط به سازگار شدن CTT را در محیط تجاری دیجیتالی شده را نیز معرفی می کند.
طراحی/ روش شناسی/ روش- ساختارهای تغییر یافته و اندازه های مربوط به آن ها برای فهمیدن نتایج قبلی مربوط به مدیریت امانی و الزام ارتقا یافته است. داده های طراحی شده مربوط به مشتریان آنلاین انگلیسی با تعداد 651 نفر برای آزمون کردن فرضیه CTT با مدل سازی معادل ساختاری مورد استفاده قرار گرفته است.
یافته ها- این مطالعه یک تغییر معنادار را برای مدل CTT سنتی در محیط آنلاین را پیشنهاد می دهد. مشخصه های امنیتی و خصوصی مربوط به وب سایت در راستای مقادیر مشترک به عنوان مدیریت امانی پیشین و کلیدی می باشد که در شروع دارای اثرات مثبت در ارتباط با الزام ها هستند. مفاهیم رفتاری مربوط به مشتریان به عنوان نتیجه ای از الزام و مدیریت امانی می باشد. رابطه مربوط به پایان ارزش گذاری دارای یک اثر منفی براساس الزام مشتری می باشد.
محدودیت های مطالعه / دشواری های مطالعه- در این مقاله تفاوت های معنادار بین کار اصلی توسط مورگان و هانت و یافته های ارائه شده معرفی شده است، اما اساسا شامل تئوری الزام- مدیریت امانی می باشد که برای خرده فروشی آنلاین به کار برده شده است. 
اصلیت/ ارزش- کمک و شرکت مربوط به این مطالعه در زمینه مجددا آزمون کردن مدل CTT برای روابط بازاری در مفهوم آنلاین تغییر یافته است. این مقاله یک مدل تغییر یافته را برای فهمیدن نقش انحصاری مشتری و مدیریت امانی را در محیط دیجیتالی شده پیشنهاد می کند. ساختارها و اندازه های تغییر یافته در حقیقت منعکس کننده پویایی تجارت آنلاین است. مدل گسترش یافته CTT می تواند دیدگاه بهتری را نسبت به مدیریت کردن روابط مشتری در خرده فروشی آنلاین فراهم کند.
کلمات کلیدی: انحصاری- تجارت الکترونیک- خرده فروشی- مدل سازی ریاضی






داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سونار سونا
تاریخ:پنجشنبه 27 فروردین 1394-06:18 ق.ظ

نقش مدیریت امانی الکترونیک در خرده فروشی آنلاین

عنوان انگلیسی مقاله: Role of electronic trust in online retailing :A re-examination of the commitment-trust theory
عنوان فارسی مقاله: نقش مدیریت امانی الکترونیک در خرده فروشی آنلاین
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- مدیریت امانی و انحصاری به عنوان اصول مرکزی در ساختن روابط موفقیت آمیز و طولانی مدت در مفهوم خرده فروشی آنلاین می باشند. در غیاب روابط متقابل فیزیکی بین خریدار و فروشنده، چگونه وب سایت ها می توانند مدیریت امانی خریداران و تحویل دادن براساس تعهد قول داده شده را به دست آورند که به عنوان موضوعات مرکزی و اساسی در مدیریت کردن روابط مشتری آنلاین نیز مطرح شده است. این مقاله قصد دارد تا مجددا تئوری الزام- مدیریت امانی یا CTT در ارتباط با روابط را در مفهوم خرده فروشی آنلاین مجددا مورد آزمایش قرار دهد. این در جستجوی تئوری کردن تعهدات پیشین و متوالی و مدیریت امانی در مفهوم آنلاین است و چگونگی مربوط به سازگار شدن CTT را در محیط تجاری دیجیتالی شده را نیز معرفی می کند.
طراحی/ روش شناسی/ روش- ساختارهای تغییر یافته و اندازه های مربوط به آن ها برای فهمیدن نتایج قبلی مربوط به مدیریت امانی و الزام ارتقا یافته است. داده های طراحی شده مربوط به مشتریان آنلاین انگلیسی با تعداد 651 نفر برای آزمون کردن فرضیه CTT با مدل سازی معادل ساختاری مورد استفاده قرار گرفته است.
یافته ها- این مطالعه یک تغییر معنادار را برای مدل CTT سنتی در محیط آنلاین را پیشنهاد می دهد. مشخصه های امنیتی و خصوصی مربوط به وب سایت در راستای مقادیر مشترک به عنوان مدیریت امانی پیشین و کلیدی می باشد که در شروع دارای اثرات مثبت در ارتباط با الزام ها هستند. مفاهیم رفتاری مربوط به مشتریان به عنوان نتیجه ای از الزام و مدیریت امانی می باشد. رابطه مربوط به پایان ارزش گذاری دارای یک اثر منفی براساس الزام مشتری می باشد.
محدودیت های مطالعه / دشواری های مطالعه- در این مقاله تفاوت های معنادار بین کار اصلی توسط مورگان و هانت و یافته های ارائه شده معرفی شده است، اما اساسا شامل تئوری الزام- مدیریت امانی می باشد که برای خرده فروشی آنلاین به کار برده شده است. 
اصلیت/ ارزش- کمک و شرکت مربوط به این مطالعه در زمینه مجددا آزمون کردن مدل CTT برای روابط بازاری در مفهوم آنلاین تغییر یافته است. این مقاله یک مدل تغییر یافته را برای فهمیدن نقش انحصاری مشتری و مدیریت امانی را در محیط دیجیتالی شده پیشنهاد می کند. ساختارها و اندازه های تغییر یافته در حقیقت منعکس کننده پویایی تجارت آنلاین است. مدل گسترش یافته CTT می تواند دیدگاه بهتری را نسبت به مدیریت کردن روابط مشتری در خرده فروشی آنلاین فراهم کند.
کلمات کلیدی: انحصاری- تجارت الکترونیک- خرده فروشی- مدل سازی ریاضی





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 




  • تعداد صفحات :52
  • ...  
  • 3  
  • 4  
  • 5  
  • 6  
  • 7  
  • 8  
  • 9  
  • ...  
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic